Tattoo Art Forum
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Chestionar despre tatuajele in Romania

3 participanți

In jos

Chestionar despre tatuajele in Romania Empty Chestionar despre tatuajele in Romania

Mesaj Scris de AlexandraIulia Sam Mai 25, 2013 3:06 pm

Buna! Numele meu este Alexandra Ion si sunt studenta la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din cadrul Universitatii Bucuresti. Anul acesta imi dau licenta si am ales ca tema " tatuajele in Romania". Pentru partea de cercetare am facut un chestionar ( pe care l-am atasat mai jos ) si am nevoie de cat mai multe raspunsuri. Mi-ar fi de mare ajutor raspunsurile voastre, pentru o mai buna cercetare. Va multumesc frumos!

www.isondaje.ro/sondaj/283768727/

AlexandraIulia

feminin
Numarul mesajelor : 1
Varsta : 32
Location : Bucuresti
Data de inscriere : 17/05/2013

Sus In jos

Chestionar despre tatuajele in Romania Empty Re: Chestionar despre tatuajele in Romania

Mesaj Scris de Iulia-Elena Mar Apr 01, 2014 3:39 pm

Buna, numele meu este Iulia si sunt studenta in cadrul Facultatii de Drept si Stiinte Sociale, specializarea Sociologie, si mi-am ales ca tema de licenta tipologii sociale si culturale a tatuajelor. Drept urmare, ai fi amabila sa imi trimiti rezultatele cercetarii tale, in scop academic, pentru a arata ceea ce s-a mai facut in domeniul (literatura de specialitate). Multumesc anticipat!

Iulia-Elena

feminin
Numarul mesajelor : 2
Varsta : 32
Location : Craiova
Data de inscriere : 01/04/2014

Sus In jos

Chestionar despre tatuajele in Romania Empty Re: Chestionar despre tatuajele in Romania

Mesaj Scris de Tizu Vin Apr 11, 2014 7:48 am

Hmmmm de ce ti-ai ales ca si tema de licenta tatuajele?Nu cred ca sunt foarte multe persoane interesate de acest subiect in Romania, cred ca nu sunt fff raspandite…Dar, ce sa zic bafta, te-as ajuta doar ca nu stiu ff multe despre tatuaje:D

Tizu

feminin
Numarul mesajelor : 7
Varsta : 33