Infectare tatuaj!! Atentie!!!
4 participanți
Pagina 1 din 1
Infectare tatuaj!! Atentie!!!
Acum ceva timp m-am trezit sa ma tatuez singur, ca na am mai tatuat cateva zeci de prieteni si nu se intampla nimic daca ma tatuez si eu.
Zis si facut montez aparatu desigilez un ac RL5 si ma apuc sa ma tatuez, dar nu vedeam nici cat bagam acul in piele nici unde-l bagam. Termin treaba mandru ca m-am tatuat dau cu crema de galbenele, pentru ca-s mai jmeker. Dupa 4 zile observ ca roseata din prejurul tatuajului persista si se face mov. Pun mana pe tasta si dau search pe google sa vad daca pozele cu tatuaje infectate arata ca al meu. Uimit ca aratau la fel ma duc repede la farmacie, pentru ca nu sunt asigurat medical si trebuie sa platesc consultatia la doctor. Ajuns la farmacie o doamna mai in varsta si amabila i-mi spune din prima: -Va-ti spalat pe maini cand va-ti dat cu crema? -Pai am uitat o data!, -Perfect va-ti infectat.
Tratament: Oxacilina 500mg timp de 3 zile din 4 in 4 ore si unguient cu kanamicina.
Dupa 2 zile deaja a dat afara infectia in urmatoarele 2 zile sper sa se vindece total. Tatuajul arata foarte bine linie pauza linie , da asta e de acum.
Cauza infectiei: Cand esti jmeker costa, inainte sa-l bat nu am dezinfectat cu nimic pielea ca miera lene (ceea ce nu fac cand tatuez un client), am bagat acul 2mm in piele findca nu aveam vizibilitate, si nu m-am spalat pe maini cand m-am dat cu crema!
Stima si respect Vladiasi!