Tattoo Art Forum
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

INTENZE INK FAKE or ORIGINAL?

+11
danieleion
alinalin
emtix
CobraSupplies
senzation
Ova-Tattoo Art
young_boy_florin
tattoo_by_flo
nick_style
mariusik
tattoo_maker
15 participanți

Pagina 1 din 2 1, 2  Urmatorul

In jos

INTENZE INK FAKE  or ORIGINAL? Empty INTENZE INK FAKE or ORIGINAL?

Mesaj Scris de tattoo_maker Vin Feb 25, 2011 7:20 pm

Buna tuturor.Sunt incepator in aceasta arta,dar imi place la nebunie.Curand implinesc un an,am luat un KIT de tatuat de pe ebay,dar din cate vad e chinezarie curata,insa ma descurc,merge bine,la KIT am avut culori incluse,plus ca mi-am luat o sticla BLACK CKARM TATTOO OUTLINING INK tot de pe ebay,la ce este buna aceasta?Contur sau umplere?Faza e ca s-a plans un client ca bate spre verde dupa aproape 2 saptamaini. Si acum in legatura cu INTENZE,cat e de buna?Cum de dat seama ca e originala chiar si de pe articole tattoo,pur si simplu am vazut pe un site cu produse pt tattoo (nu specific care) foarte multe nuante de INTENZE,care prin urmare,par a fi FAKE,am vazut pe youtube cum de facut deosebirea intre fake si original,din video cela INTENZE FAKE au aceeasi eticheta ca si acele de pe site-ul specializat pt tattoo pt cumparaturi on-line.Va multumesc.
tattoo_maker
tattoo_maker
Membru Bronz
Membru Bronz

masculin
Numarul mesajelor : 28
Varsta : 35
Location : Bacau
Data de inscriere : 25/02/2011

http://www.mytattoo.my1.ru

Sus In jos

INTENZE INK FAKE  or ORIGINAL? Empty Re: INTENZE INK FAKE or ORIGINAL?

Mesaj Scris de mariusik Vin Feb 25, 2011 8:31 pm